حکم عادلانه

به امید اینکه روزی در جهان تمامی قضاوتها عادلانه باشد و حقی از هیچ موجودی باطل نشود.

حکم عادلانه

به امید اینکه روزی در جهان تمامی قضاوتها عادلانه باشد و حقی از هیچ موجودی باطل نشود.

حکم عادلانه
  • ۰
  • ۰

زمانی که شما اقدام به راه اندازی کسب و کاری می کنید انتخاب نام یکی از مهم ترین کارهاست.
در کار طراحی سایت نیز انتخاب نام دامنه بر روی سئو و بهینه سازی سایت عملکردی موثر و مهم دارد. انتخاب این نام درست همانند انتخاب نام شرکت و یا موسسه شما می باشد و نشانگر کار شما و معرفی گر شما در زمینه کاریتان است که کاربر با آن شما را می شناسد. پس باید آن را با دقت بیشتری انتخاب کرده و قبل از انجام طراحی وب سایت آن را خریداری کنید.

اما چه نکاتی در دامنه بر روی سئو موثر است؟ این فاکتورها در این پست ذکر شده اند.

عمر دامنه: همانطور که مشخص است عمر دامنه به معنی میزان سال هایی که از وجود دامنه می گذرد و هرچه این زمان بیشتر و قدیمی تر باشد برای گوگل ارزشمند تر است و این را یکی از پوئن های مثبت برای طراحی سایت شما در نظر می گیرد.

تاریخچه دامنه: توصیه کارشناسان تیم سئو  به شما این است که از استفاده دامین هایی که پیش از این با صفحات زیادی در گوگل ایندکس شده بودند و به عبارتی ریست شده اند خودداری کنید. زیرا استفاده از آنها برای بازار سئو تان خطر آفرین است و این قبیل دامین ها نظر گوگل اعتبار خوبی ندارد.

مالک دامین: گوگل دامین هایی را که مالک آنها اسپم باشد را بیشتر زیر ذربین گرفته و رصد می کند.

اعتبار دامنه: اگر دامین مورد نظرتان که از زمان اعتبار آنها مدتی گذشته و می شود گفت ساسپند شده بودند و پس از گذشت مدتی دوباره راه اندازی شدند نزد گوگل از اعتبار آنها کاسته می شود.

انتقال دامنه: از انتقال دامنه های مشکوکی که سابقه ی هک شدن داشته و اعتبار پایینی دارند خودداری کنید.
کلمات کلیدی مرتبط با دامنه: بهتر است در زمان انتخاب نام دامنه دقت کنید تا دقیقا معرف حرفه شما باشد.
مثلا اگر شما قصد راه اندازی طراحی سایت در کرج را دارید توصیه می شود در نام دامنه خود از کلماتی نظیر karaj و یا  web در آن استفاده کنید.

کاراکترها: تعداد حروف مورد استفاده در نام دامنه بسیار مهم است و تیم طراحی وب سایت به شما توصیه می کند تا طول کاراکترها را بیش از اندازه نگیرید. و همچنین جهت جداسازی حروف از یکدیگر بهتر است از دش (-) استفاده کنید.

  • ۹۶/۰۴/۲۵
  • مریم قدوسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی