حکم عادلانه

به امید اینکه روزی در جهان تمامی قضاوتها عادلانه باشد و حقی از هیچ موجودی باطل نشود.

حکم عادلانه

به امید اینکه روزی در جهان تمامی قضاوتها عادلانه باشد و حقی از هیچ موجودی باطل نشود.

حکم عادلانه
  • ۰
  • ۰

کفیر برای اولین بار در قفقاز تولید شد . اسم آن ترکی است که از « کف » به معنای سرخوشی و شادی گرفته شده یعنی نوشیدنی نشاط آور که در ابتدا مثل سایر فرآورده های شیری به طور سنتی تولید می شد ، اما امروزه این محصول به دلیل دارا بودن خواص ویژه به طور صنعتی تهیه می شود .

کفیر فرآورده ای تخمیری است که تا حدودی به ماست شباهت دارد . با توجه به اینکه در هر فرآورده تخمیری از باکتری های لاکتیک و مخمرها استفاده می شود و با پیشرفت علم ، خواص ویژه محصولات تخمیری ثابت شده و همچنین به دلیل اینکه کفیر تا حدودی برای مردم ناشناخته است ، بنابراین اخیراً این محصول مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است .

کفیر نوعی دانه پروبیوتیک طبیعی سرشار از ویتامین های گروه ب، کلسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین کا است که برای اولین بار بیش از2000سال پیش در کوه های قفقازکشف شد.ساکنین این سرزمین به زندگی سالم و عمر طولانی شهرت داشته و سلامت و طول عمر انان را به استفاده از این دانه های سحرامیز نسبت می دهند. کفیر اصولا درشیر بیشترین فعالیت را دارد و محصول نهایی مایعی بسیار پرخاصیت است که مهمترین خواص آن ایجاد حس سرزندگی، تقویت سیستم ایمنی وگوارش، زیبایی پوست و مو میباشد.نوشیدنی ناری از ترکیب با کیفیت ترین شیر،باکتری و مخمر کفیر تولید می شود.

ارزش تغذیه ای کفیر

چون کفیر از فرآورده های شیری می باشد ، بنابراین ارزش تغذیه ای شیر را داراست و به دلیل وجود باکتری و مخمر لاکتیک خواص درمانی زیادی را شامل می شود .

 مواد تشکیل‌دهنده دوغ کفیر کاله چیست؟
شیر پاستوریزه 2 درصد چربی – نمک تصفیه شده – استارتر های کفیر – استارتر پروبیوتیک و آب آشامیدنی تصفیه شده
 
  • ۹۶/۰۴/۲۹
  • مریم قدوسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی