حکم عادلانه

به امید اینکه روزی در جهان تمامی قضاوتها عادلانه باشد و حقی از هیچ موجودی باطل نشود.

حکم عادلانه

به امید اینکه روزی در جهان تمامی قضاوتها عادلانه باشد و حقی از هیچ موجودی باطل نشود.

حکم عادلانه
  • ۰
  • ۰

همیشه برای داشتن دکورراسیونی منحصر به فرد راه‌های بسیار زیادی وجود دارد اما یکی از روش‌هایی که می‌توانیم به دکوراسیون داخلی خود جذابیت ببخشیم، نحوه استفاده درست و مناسب از قاب عکس‌ها روی دیوار یا فضاهای دیگر است.

پیشنهاد می‌کنم که طراح خانه‌های خود باشید و همانطور که دوست دارید براساس سبک چیدمان‌تان، قاب عکس‌ها را در جای مناسب قرار دهید. شما می‌توانید یک قاب عکس را در راهروی ورودی، دیوار بالای مبل، آشپزخانه، اتاق‌خواب یا هر فضای دیگری نصب کنید که با دیدن عکس‌های یادگاری یا شاید عکس‌هایی از یک منظره احساس لذت و شادی را به شما بدهد.

نکته مهمی که وجود دارد ابعاد و اندازه‌ی خرید قاب عکس‌ ها نسبت به فضای مورد نظر است. باید تناسب‌ها را تا جایی که امکان دارد رعایت کنیم تا تزئینات هماهنگی داشته باشیم، به عنوان مثال قاب عکس بزرگ را روی دیواری کوتاه و کم عرض نصب نکنیم تا نمای خانه ناهماهنگ نشود. شاید شما عکس‌های زیادی دارید که می‌خواهید آن‌ها را کنار هم داشته باشید، در این صورت پیشنهاد می‌کنم تا دیواری مناسب برای قرار دادن این عکس‌ها در کنار هم در نظر بگیرید که هماهنگی زیبایی را به وجود می‌آورد یا حتی می‌توانید از قاب عکس‌های کنار هم استفاده کنید تا ظاهری شکیل‌تر به منزل شما بدهد.

برای این‌که در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید توصیه می‌کنم در سایت برانیکو سری به بخش دکوری و اکسسوری بزنید و در قسمت قاب عکس‌ها انواع محصولات مرتبط و باکیفیت را برای چیدمان و تغییر دکوراسیون داخلی خانه انتخاب کنید. شما می‌توانید سفارش خود را به صورت تلفنی یا آنلاین در سایت درخواست کنید و با سرویس ارسال برانیکو در مدت زمان کوتاهی برای تهران و شهرستان تحویل بگیرید. تمامی محصولات برانیکو خدماتی هم چون مشاوره رایگان، تضمین قیمت، سه روز ضمانت بازگشت، ضمانت اصالت کالا و پرداخت در محل را دارند.

 
  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • مریم قدوسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی